Rok za prijave za učešće u akciji „Najbolje iz Srbije“ produžen je do 12. februara, do kada privrednici mogu da kandiduju svoje kompanije i brendove za ovo prestižno priznanje, saopštila je danas Privredna komora Srbije.

U saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, PKS organizuje akciju trinaesti put, a ove godine će najbolji robni i korporativni brendovi biti izabrani u 24 kategorije, među kojima su i tri nove – Najbolji hotel u Srbiji, Najbolji „mali“ turistički smeštaj u Srbiji i Najbolji organski proizvod iz Srbije.

Tradicionalna akcija PKS i Ministarstva podiže vidljivost domaćih brendova, a priznanje koje je od 2004. ponelo 312 dobitnika u različitim kategorijama, postalo je merilo uspeha i tržišne prepoznatljivosti.

Glasanje počinje sredinom februara

Prateći moderne trendove i zahteve tržišta, akcija „Najbolje iz Srbije 2017“ osvežena je i inovirana, kako na planu metodologije i kategorija, tako i u pogledu interakcije sa učesnicima i potrošačima, jer je znatno pojednostavljeno prijavljivanje i glasanje.

Kriterijumi za izbor najboljih definisani su posebnom metodologijom, koja obuhvata analizu tržišno-finansijskih parametara, glasanje potrošača, poslovnih partnera i stručnjaka, kao i ocene žirija.

U žiriju su predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, Privredne komore Srbije i istaknuti stručnjaci iz sveta marketinga, komunikacija i medija, zaštite potrošača.

Glasanje počinje sredinom februara.

Od 2004., kada je akcija „Najbolje iz Srbije“ prvi put organizovana, nominovano je više od 1.700 brendova. Iz godine u godinu sve je više prijavljenih kompanija za ovo priznanje i sve više potrošača, privrednika i stručnjaka koji glasaju za najbolje.

Učešće u akciji je besplatno, prijavljivanje kompanija i glasanje je onlajn na zvaničnom sajtu www.najboljeizsrbije.com.

Izvor: Tanjug