‚‚Put do Stare planine katastrofalan“ – ŠTA VAM TO ZNAČI?

Broj pregleda

Danas je na pojedinim internet portalima u Srbiji osvanula vest da je šestodnevni ski-pas za Novu godinu preko 16.000 dinara, te da su naši ski-centri skuplji čak i od francuskih. 

Stara planina, foto: Redakcija
Stara planina, foto: Redakcija

Međutim, ništa ne bi bilo čudno da u tekstu o tome nismo naišli na rečenicu u kojoj piše da je put do Stare planine u katastrofalnom stanju… Pogledajte i sami procenite:

Novoizgrađena saobraćajnica od Svrljiga do Stare planine, foto: M. Miladinović, Svrljiške novine
Novoizgrađena saobraćajnica od Svrljiga do Stare planine, foto: M. Miladinović, Svrljiške novine

‚‚Stara planina ima solidne staze, ali je put do tamo katastrofalan – naročito u zimskim uslovima“.

Stara planina reke 2
Reke Stare planine, foto: M. Miladinović, Knjaževačke novine

Po rečima brojnih turista koji dolaze na Staru planinu – ova planina ima više nego solidne staze i godinama se radi na njihovoj modernizaciji. Procenjuje se da će imati najbolje staze za skijanje u narednih 10-tak godina. Put je izgrađen prošle godine, deonica od Svrljiga do knjaževačke opštine je presvučena novim asfaltom.

Takođe, čudno je što autor nije obrazložio u kom smislu je put katastrofalan, da li to znači da je put prepun rupa, da je infrastruktura loša ili u toku zimske sezone služba ne radi svoj posao?

ZA SVE ONE KOJI NISU UPUĆENI! PUT DO STARE PLANINE JE REKONSTRUISAN

Na kraju možemo zaključiti da je u ovom tekstu Stara planina pomenuta samo u tom kontekstu, dok su planine Kopaonik i Zlatibor, koje su ne sumnjivo lepe i prave turističke destinacije, pomenute više puta.

Ova lepotica naučila je da bude marginalizovana, ali i pored toga turisti na nju dolaze iz godine u godinu u što većem broju.

Da podsetimo:

PROČITAJ JOŠ…Najkraći put do Stare planine je izgrađen, turisti dobro došli

Ovaj medijski sadržaj sufinanisran je od strane opštine Knjaževac. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva. Naziv projekta koji ralizuju “Knjaževačke novine“ je “Knjaževac i Stara Planina“.

Povezano

Za sve ljubitelje skijanja i borda, Stara planina donosi sjajnu ponudu!

Na Staroj planini oko 90 cm snega!

Stara planina dobila informativni portal – Dobrodošli na Staraplanina.info!

HIGHLANDER Serbia 2024: Nova avantura na Staroj planini sa jedinstvenim formatima

Zarazna bolest šuštavac uzela danak: Šest krava uginulo na Staroj planini

Planinarenja i spavanja pod vedrim nebom – ,,Highlander”

VESTI IZ KATEGORIJE

OŠ ,,Dubrava“ – Obaveštenje o upisu dece u prvi razred

OFK Knjaz pobedio Brodoremont

Holandija povukla višnje iz Srbije, evo šta je hitan korak

SRPSKA LIGA ISTOK: U KNJAŽEVCU U 58. MINUTU PREKINUTA UTAKMICA!

Obeleženo 25 godina od početka NATO agresije

FUDBAL: Naredni rival Srbije 125. na FIFA listi

8 odgovora

  1. Bilo bi dobro da objavite na kojim se portalima to pojavilo, da bi mogli da ih izkomentarišemo.

  2. Iz pravca Svrljiga jeste put skroz presvučen, ali iz Pirota i Knjaževca nije. Kroz Kalnu je put u užasnom stanju…

    1. Iz pravca Pirota idu Bugari, a najblizi je put iz pravca Svrljiga i Knjazevca. Put preko Kalne je popravljen i sve je u najboljem redu. Molim te prvo prodji tuda pa pisi.

  3. Koliko radnika iz varoši je gore stalno zapošljeno? Sve sami „eksperti“ iz BG, NS, NI, KG…Da ne spominjem i reke na Staroj Planini koje će sve, zahvaljujući državnoj mafiji, biti sabijene u cevi, a radi izgradnje MHE. U zadnjih 6 godina Istočna Srbije je ostala bez 20.000 stanovnika. O čemu mi ovde pričamo?

  4. Kada je vec ovde tema putna infrastruktura,mozda Knjazevcanima ne bi bilo na odmet da budu informisani i o drumskom aspektu AUTOPUTU Krak-B TRANSEVROPSKOG (Atlanski okean-Crno more) I INTERKONTINENTALNOG ((Evropa-Azija ) Multimdalnog saobracsjnog koridora -Istok(Crnomorskog koridora), koji obuhvata zajedno AUTOPUT/ ZELEZNICKI KORIDOR / RECNI DUNAV-MAJNA- RAJNA KORIDOR, a cije su duzine TRASA AUTOPUTA sledece:
    1) CENTRALNA TRASA :Pozarevac-Kucevo -Majdanpek -Tacka racvanja autoputa na KRAK-A i KRAK – B – 87,5 km ;
    2) KRAK -B : Tacka racvanja autoputa – Bor- Nikolicevo-Zajecar- Granicni prelaz VrskaCuka – 69 km ;
    3) KRAK -A : Tacka racvanja autoputa -Negotin-Granicni prelaz Mokranje -50,5 km ;
    Ako Knjazevcani tome dodaju i priblizno jos 75 km autoputa (dakle zbirno, sadasnjeg i vec postojeceg autoputa Beograd-Nis i buduceg pristupnog autoputa do Pozarevca) imace tacnu duzinu AUTOPUTA : Vrska Cuka- Zajecar- Nikolicevo- Bor-Majdanpek-Kucevo-Rabrovo-Pozarevac- Beograd (87,5km+69 km+ 75 km). A ako tome dodaju i razdaljinu izmedju Knjazevca i Zajecara , moci ce i sami i tacno da izracunaju npr.: Koliko ce im ovim AUTOPUTEM ( koga vec dugo CEO ovaj demografski, ekonomski i socijalno IZDISUCI I POGRANICNI region Istocne Srbije zove,,KORIDOR ZIVOTA,, ) , biti potrebno da stignu do Beograda.Kao i koliko ce turistima biti potrebno da stignu u Knjazevac, na Staru Planinu , u cuvene knjazevacke podrume vina i na prirodnu i zdravu hranu ,kao i do drugih prirodnih i kulturno -istorijskih znamentosti ovog dela Timocke krajine.
    A , kao sto Knjazevcani i Timocani vec to verovatno i znaju , NIKADA,NIGDE I NIJEDAN REGION U EVROPI SE NIJE NI OPORAVIO NI RAZVIO BEZ SVOG PRIPADAJUCEG AUTOPUTA , ZELEZNICKOG KORIDORA…
    I da ponovim , NIKADA ,NIGDE I NIJEDAN REGION U EVROPI…. Tacka.
    Pa to NIKADA nece moci ni CEO ovaj region Istocne Srbije i Timocka krajina bez svog TRANSEVROPSKOG I INTERKONTINENTALNOG ,,KORIDORA ZIVOTA,, ..
    A sve te druge price su samo decenijski i vecito iste i maksimalno izlizane prazne price, bajke,mantre i politikanski spinovi. Za ,,odraslu malu decu,,…
    Koje, kao sto takodje SVI to i znamo, vec odavno niko u ovom IZDISUCEM I POGRANICNOM regionu Republike Srbije , i ne slusa niti u njih veruje. .Tacka. I samo uzgred, jos jedna stvar koju Knjazevcani i Timocani sigurno ne znaju, jer ih niko nije edukovao o tome .A MORAO je. Ali ce zato sada neki, a uskoro i svi, Knjazevcani i Timocani to da znaju ,jer MORAJU i to da znaju:
    Po novim,preciznim i izricitim smernicama, uputstvima i propisima Evropske unije(EU):
    U skoroj buducnosti nijedan grad u Evropi NE SME BITI UDALJEN OD NAJBLIZEG AUTOPUTA VISE OD 30 MINUTA VOZNJE.Tacka. Dakle, bitno je zapamtiti, 30 minuta voznje… a ne 30 kilometara. Tacka.
    A koliko minuta voznje je od Knjazevca do Zajecara…?
    Eto ..tek da i ovo naucimo one kojima je bio posao, i to dobro placeni drzavni posao, da SVE OVO nauce i Knjazevcane i Timocane.A nisu ih naucili. A zasto nisu…? Tako da je to sto su ovaj PROJEKAT i ovaj ,,KORIDOR ZIVOTA,, , trenutno i jos vrlo,vrlo kratko vreme, najstrozije CENZURISANI, i kako ih najsira domaca multisektorska struka zove ,,ZABRANJENI KORIDOR,, …to je totalno nebitno.
    Jer sve vlasti,stranke,funkcije, koalicije, vlade, itd.itd.itd ..su vrlo vazne… ali prolazne.
    A GEOSTRATESKI TRANSEVROPSKI I INTERKONTINENTALNI KORIDORI…SU VECNI.
    A i to SVI znamo.
    I srdacan pozdrav Knjazevcanima i Timocanima … iz . N.C.

  5. put jeste presvucen novim asfaltom ali deonica od perisa do jalovik izvora je stesnjena za 50cm a na pojedinim mestima jedva se mogu mimoici dva vozila a narocito kad naidju kamioni ili autobusi samo da stanes i da molis boga da te ne zakace a svi voze veoma brzo

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Radio Bubamara Live

Najnovije na portalu

OŠ ,,Dubrava“ – Obaveštenje o upisu dece u prvi razred

OFK Knjaz pobedio Brodoremont

Holandija povukla višnje iz Srbije, evo šta je hitan korak

SRPSKA LIGA ISTOK: U KNJAŽEVCU U 58. MINUTU PREKINUTA UTAKMICA!

Obeleženo 25 godina od početka NATO agresije

FUDBAL: Naredni rival Srbije 125. na FIFA listi